Contul Meu
Bună, Conectați-văÎnregistrează-te acum și bucură-te de cumpărături cu reducere!
0,00 lei
Politica de retur
Clientul trebuie sa anunte telefonic ,prin email sau prin formulalul de retur, in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii comenzii, intentia sa de a returna produsele achizitionate.
Dupa primirea produselor returnate vei fi contactat pentru confirmarea si finalizarea procesului de retur.
Pachetele trimise fara o notificare in prealabil vor fi refuzate in momentul livrarii.
Condiții de retur
Produsele trimise retur trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite, fără defecte, în ambalajul original și împreună cu toate accesoriile.
Nu se acceptă returnarea produsele care au fost folosite și care nu mai pot fi repuse la vânzare.
Returul banilor
Pentru returul integral al unei comenzi vei primi valoarea comenzii în termen de 14 de zile calendaristice de la dată la care ne-ai informat de decizia de a returna produsele și de la solicitarea scrisă de a ți se rambursa banii. Această solicitare se consideră valida doar dacă este însoțită de detaliile complete necesare returului banilor.
După confirmarea returului, poți alege între primirii valoarii produselor și înlocuirea cu alte produse cu valoare egală cu cea a comenzii returnate.
Dreptul de retragere
În conformitate cu Ordonanță de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, părțile au urmaroarele drepturi și obligății referitoare la retragerea din contractul încheiat la distanță:
- Clientul are dreptul că, înainte de expirarea perioadei de retragere, să se retragă din contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suportă alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de S.C. Bravus Exim S.R.L.. Produsele trebuiesc returnate prin firma de curierat prin care au fost livrate inițial (GLS).
- Clientul se obligă să returneze doar acele produse care sunt în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
- S.C. Bravus Exim S.R.L. va rambursa clientului contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile de la dată informării făcute de către Client către Premium Auto Design în ceea ce privește decizia de retragere din contract.
- S.C. Bravus Exim S.R.L. va putea amână rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat.
Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract următoarele:
- contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către vânzător;
- furnizarea de bunuri și/sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piață financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea de bunuri confecționate după specificațiile prezentate de cumpărător sau personalizate în mod clar;
- furnizarea de bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expiră rapid;
- furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de cumpărător;
- furnizarea de bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- contractele în cazul cărora clientul a solicitat în mod special vânzătorului să se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrări urgențe de reparație sau de întreținere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, vânzătorul prestează alte servicii în afară celor solicitate în mod expres de Cumpărător sau furnizează alte bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreținere sau de reparație, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau bunuri suplimentare;
- furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate care au fost desigilate după livrare;
- furnizarea de ziare, periodice și reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații;
- furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere. Aceste limitări se aplică conform OUG 34/2014 art. 16.
Exercitarea dreptului de retragere
În cazul în care clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, în cazul în care comandă este achitată, S.C. Bravus Exim SRL. se obligă să returneze suma în maxim 14 zile de la dată informării de către client în ceea ce privește deciziei să de retragere din contract.
Suma va fi returnată prin transfer bancar în contul furnizat de client.
Îți mulțumim pentru încrederea acordată,
Husa Auto
Detalii Contact
SC BRAVUS EXIM SRL
Bld. Timisoara, Nr.103-111, Sector 6, BUCURESTI (zona Drumul Taberei)
Mobil : 0723 483 361
Program
- Livrare la domiciliu GLS, nu se percepe taxa pentru kilometri suplimentari.
- Livrare gratuită pentru toate comenzile de peste 499 lei